عطایی: هدف ما فقط رسیدن به قهرمانی است
نوشته شده توسط : xmovies

'بهروز عطایی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره بازی با پیكان در مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها گفت:این تیم در این مرحله چهره ای دگرگون نسبت به مرحله گروهی پیدا كرده بود و با توجه به تجربه بالایی كه در این تیم وجود دارد در مسابقه اول ما را غافلگیر كردند و در زمین خودمان با نتیجه سه بر دو شكست خوردیم.

وی ادامه داد: پس از آن مسابقه سعی كردیم با صحبت كردن با بازیكنان برای آنها شرایط این مرحله را روشن كنیم و با برنامه ریزی خوب در بازی دوم نمایش مطلوبی ارائه كردیم و به پیروزی هم رسیدیم. بازی سوم هم به دلیل حساسیت بالایی كه داشت از كیفیت خوبی برخوردار نبود و هر دو تیم اشتباهات زیادی داشتند اما در طول مسابقه ضریب اشتباهات ما كاهش یافت تا با رسیدن به پیروزی به فینال صعود كنیم.

وی تاكید كرد: در این بازی دو تیم تاكتیك هایی داشتند اما حساسیت بالای بازی و اشتباهات مكرر بازیكنان اجازه اجرا شدن آنها را نداد.

سرمربی تیم والیبال كاله درباره صحبت های پیمان اكبری سرمربی پیكان درباره اشتباهات داوری به نفع كاله در مسابقه سوم دو تیم گفت: سه بار مساله داوری در این مسابقه رخ داد. در یكی از آنها داور علیه ما سوت زده بود كه پس از اعتراض ما بر اساس قانون نظر خود را تغییر داد و در دو مورد دیگر هم اشتباه در امتیازات پایین بود كه تاثیر چندانی در جریان بازی نداشت و نمی توان پیروزی ما را به داوری مربوط كرد.

وی در خصوص رویارویی با سایپا در فینال لیگ برتر نیز گفت: سایپا تیم خیلی خوب و با انگیزه ای است كه با استفاده از بازیكنان جوان و كادر فنی توانمند خود در طول رقابت های این فصل نتایج بسیار خوبی به دست آوده است. بازی رو در روی ما تقابل جوانی و جنگندگی سایپا با قدرت و تجربه بازیكنان كاله است و هر كدام از دو تیم بتواند از اشتباهات حریف بهتر بهره برداری كند قهرمان لیگ می شود.

عطایی در پاسخ به این سوال كه آیا نگران غافلگیر شدن بازیكنانش در بازی با سایپا مانند بازی نخست با پیكان نیست؟ گفت: بازیكنان ما به مرز پختگی رسیده اند و مطمئنم كه دیگر از این نقطه ضربه نمی خوریم.

وی تاكید كرد: با وجود اینكه امسال پس از دو دوره ایستادن در جایگاه سوم به فینال لیگ برتر صعود كرده ایم و نتیجه این فصل نسبت به دو سال گذشته پیشرفت محسوب می شود اما به دوم شدن راضی نیستیم و با تمام قوا برای كسب مقام قهرمانی به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم والیبال كاله آمل درباره نحوه برگزاری مسابقه فینال نیز گفت: برای من تفاوتی نمی كند كه این بازی چند بار و در چه شهری برگزار شود.

تیم های سایپای البرز و كاله آمل در فینال لیگ برتر والیبال در روزهای چهارشنبه 24، شنبه 27 و دوشنبه 29 اسفندماه به ترتیب در كرج، آمل و كرج به مصاف هم می روند.

2024**1553





:: برچسب‌ها: خیابان , هندوستان , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: